pleegouders - Reisverslag uit Nanchang, China van Xian Jong - WaarBenJij.nu pleegouders - Reisverslag uit Nanchang, China van Xian Jong - WaarBenJij.nu

pleegouders

Blijf op de hoogte en volg Xian

27 Juli 2012 | China, Nanchang

Hallo allemaal,
Vandaag zijn wij naar mijn pleegouders op bezoek geweest. Het was niet zover rijden. Toen wij aankwamen stak mijn pleegmoeder vuurwerk aan. Het maakte erg veel herrie. Bijna de hele familie was er de pleeg moeder pleeg vader de zoon van die mensen en klein zoon en een tante. We hun veel cadotjes ze gaven mij een keting en een chinees schrijf blad. Ik vond het super leuk en ik hoop dat ik er snel weeer heen mag toen we in het hotel waren ginge we zwemmen toen gingen we eten bij de kfc dat is een soort mc donalds. IK kreeg op de trug weg een mooie ballon daarna gingen we weer zwemmen en dat was super leuk.

P.S er staan foto'" s van de hambuger en de vip room van mama en de taart van mama.

  • 27 Juli 2012 - 16:40

    Tineke En Rian:

    Leuk dat je je pleegouders hebt gezien en dat je kadootjes hebt gekregen.
    Heb je geen foto's bij je pleegouders gemaakt ???
    We zijn erg nieuwsgierig hoe ze eruit zien.

  • 27 Juli 2012 - 21:27

    Opa En Oma:

    Hallo Xian,

    Wat leuk, dat je jouw pleegouders hebt ontmoet. En zo te horen ben je aardig verwend door ze. Vonden ze jouw cadeautjes ook leuk? Met dat mooie inpakpapier van de Xenos vandaan bij Christina?
    Jullie vermaken je prima en weten de lekkere eettenten ook wel te vinden.
    Groeten van opa, oma, Leo, Christina, Sarah en Annick (die zijn hier nu namelijk)

  • 28 Juli 2012 - 17:34

    Tessa Sip:

    Hai Xian,

    Wat leuk dat je bij je pleegouders bent geweest.
    En was het mooi vuurwerk??
    Wat ga je nog meer doen in China?

    Groetjes van Tessa

  • 28 Juli 2012 - 23:03

    Lia (fam. Kramer):

    Hallo Xian,

    Wat een lieve pleegouders heb jij gehad zeg, dat is echt boffen. Wat lief dat je cadeautjes van ze kreeg. En dan die ontvangst met vuurwerk, geweldig! Hele mooie herinneringen voor later.
    De groetjes van ons allemaal en schrijf maar gauw weer zo'n mooi verhaal. Doeeeeeeeeei!

  • 28 Juli 2012 - 23:43

    Marja En Sander:

    Hoi Xian,

    Wat sta jij mooi op de foto zeg,jammer dat ik daar niet bij kan zijn.Lijkt mij super in zo"'n mooie jurk.
    Wat fijn dat je je pleegouders hebt gezien en leuk al die cadeautjes.Ik ben ook benieuwd naar je nieuwe
    schoenen super hoor.Leuk al je mooie verhalen.
    Nog veel plezier en eetsmakelijk bij de Mac Donalds.
    Ook groetjes aan de rest van de familie.

    Dikke kus
    Marja en Sander
    Bastiaan en Kelly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Xian

Hallo ik ben Xian en ben 10 jaar oud. Ik zit in groep 6 en mijn sport is Korfbal. Mijn hobby's zijn: zwemmen, buiten spelen met mijn vrienden en af en toe een filmpje kijken.

Actief sinds 28 Mei 2012
Verslag gelezen: 396
Totaal aantal bezoekers 8899

Voorgaande reizen:

20 Juli 2014 - 11 Augustus 2014

Terug naar China

23 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Terug naar Nanchang

Landen bezocht: