vogelnest - Reisverslag uit Nanchang, China van Xian Jong - WaarBenJij.nu vogelnest - Reisverslag uit Nanchang, China van Xian Jong - WaarBenJij.nu

vogelnest

Blijf op de hoogte en volg Xian

05 Augustus 2012 | China, Nanchang

Hallo allemaal vandaag zijn we naar het vogelnest geweest. Het was heeeel groot we gingen in de winkeltjes kijken dat was heel leuk. Toen we uit het vogelnest kwamen kregen we een ijsje en mei yi kreeg een spiegel doosje en ik en guimei kregen een kleur lint die was heeeel mooi toen gingen we naar huis. en gingen rusten daarna gingen we eten


P.S ik hat rode all stars

  • 05 Augustus 2012 - 14:57

    Lia (fam. Kramer):

    Hoi Xian,

    Jullie winkelen wel wat af zeg! Hoe krijgen jullie dat allemaal mee terug naar Nederland?
    Maar alle gekheid op een stokkie, jullie hebben dus een leuk dagje gehad in 't Vogelnest, dat is fijn om te lezen.
    Rode All Stars zijn hardstikke gaaf. Een echt Chinees kleurtje toch? Ze gaan je vast geluk brengen!
    Groetjes uit Leiden.

  • 05 Augustus 2012 - 21:36

    Marja En Sander:

    Hallo Xian,

    Leuk zeg dat grote stadion wel een belevenis om daar te zijn.
    Wat staan jullie weer leuk op de foto lekker gek doen met z"n allen.
    Leuk trouwens en stoer rode All Stars.
    Wij vinden het leuk je verhaal te lezen.
    Groetjes aan pappa en mamma.

    Liefs Marja en Sander
    .

  • 05 Augustus 2012 - 21:50

    Opa En Oma:

    Xian jullie hebben weer leuke dag gehad en weer veel gezien en gewikeld,
    kunnen jullie alles wel mee nemen wat jullie gekocht hebben.ook de Foto's zijn
    mooie.We zien weer uit naar het volgende Reisverslag.

    groetjes Opa en Oma.

  • 07 Augustus 2012 - 18:50

    Chrisje:

    Hallo Xian,

    Hier ben ik dan weer eens een keertje. We hadden het zo druk met het opruimen van de kamers van Annick en Sarah, dat ik het eigenlijk een beetje was vergeten.
    het was zeker wel leuk in het vogelnest en vast enorm groot. Zijn de ijsjes daar wel lekker? Zal wel, wamt je eet ze vaak. Is het nog lekker weer bij jullie?
    Leuk hoor, rode Allstars!

    Groetjes,
    Christina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Xian

Hallo ik ben Xian en ben 10 jaar oud. Ik zit in groep 6 en mijn sport is Korfbal. Mijn hobby's zijn: zwemmen, buiten spelen met mijn vrienden en af en toe een filmpje kijken.

Actief sinds 28 Mei 2012
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 8849

Voorgaande reizen:

20 Juli 2014 - 11 Augustus 2014

Terug naar China

23 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Terug naar Nanchang

Landen bezocht: