maandag - Reisverslag uit Nanchang, China van Xian Jong - WaarBenJij.nu maandag - Reisverslag uit Nanchang, China van Xian Jong - WaarBenJij.nu

maandag

Blijf op de hoogte en volg Xian

06 Augustus 2012 | China, Nanchang

Hallo allemaal vandaag zijn we naar een heeel groot plein geweest. Ik vond het zelf ook heeeel groot we wouden eerst in een soort museum maar die was dicht. Papa die ging nog even in een treine winkel kijken ik en guimei hebben een hoofd paraplu gekregen die vond ik heeeel gaaf. Toen kregen we een ijsje aar die van mij was heeel vies dus ik kreeg een ander jsje we gingen naar het winkel straatje daar gingen we eerst middag eten. We gingen daarna in een speelgoed winkel die was heeel groot toen we trug gingen lopen gingen we in een chineese markt het was daar heeel druk. We zagen daar veel vieze beesten zoals eeen zeepaartje of een zeester of een schorpion toen hat mama en papa een soort bekertje gekocht. Toen liepen we weer trug naar de metro en toen gingen we rusten en daarna hebben we een broodje gehaald bij de baker.

  • 06 Augustus 2012 - 13:24

    Lia (fam. Kramer):

    Hallo Xian,

    Leuk dat jullie vandaag naar 't plein van de Hemelse Vrede zijn geweest, maar wel jammer dat 't mausoleum gesloten was. Ik las in Gui Mei's reisverslag dat jullie daar een ander keertje nog naartoe gaan. Jammer dat je ijsje vies was, maar gelukkig kreeg je nog een andere, hiep hoi. Is je papa zo gek op treinen? Hij verzamelt zeker miniatuurtreintjes? Die parapluutjes voor op je hoofd zijn lekker makkelijk voor op de fiets, dan heb je allebei je handen vrij. Leuk zijn die Chinese markten, hè? Je kijkt er je ogen uit, ze verkopen daar zulke vreemde dingen. Maar ja, dat vinden wij en zij natuurlijk niet. Nou, nog een gezellig dagje verder. Doeiiiii.

  • 06 Augustus 2012 - 18:25

    Tineke En Rian:

    je hebt de hele dag gegeten lijkt het wel. jammer dat het mausoleum dicht wa maar je hebt wel een leuke paraplu gekocht.

    Groetjes Tineke en Rian

  • 06 Augustus 2012 - 19:41

    Xingnan:

    hoi Xian

    hoe is het in china, ik ben net terug van vakantie en moet nog veel lezen
    het is er erg mooi he.
    groeten van Xingnan xxx

  • 06 Augustus 2012 - 19:41

    Xingnan:

    hoi Xian

    hoe is het in china, ik ben net terug van vakantie en moet nog veel lezen
    het is er erg mooi he.
    groeten van Xingnan xxx

  • 06 Augustus 2012 - 21:38

    Marja En Sander:

    Hoi Xian,

    Handig en gaaf zeg een paraplu die je niet vast hoeft te houden.
    Ik hoop dat je de paraplu niet voor de regen hoeft te gebruiken,maar misschien wel voor de zon.
    Jammer dat je het ijsje niet lekker vond maar gelukkig mocht je een ander ijsje uitzoeken.
    Hoeveel ijsjes hebben jullie al gegeten in deze vakantie?
    Veel plezier en groetjes aan iedereen.

    Groet Marja en Sander

  • 06 Augustus 2012 - 22:12

    Opa En Oma.:

    Xian wat een mooie Reisverslag, jullie hebben weer een fijne dag gehad
    en ook weer wat gekocht, de paraplu's zijn heel mooie dat is te zien aan de
    Foto's., de ijsjes zijn niet zo lekker als in Ijmuidn bij de itiliaan'
    We zien weer uit naar het volgende Reisverslag.

    Groetjes Opa en Oma.

  • 06 Augustus 2012 - 22:12

    Opa En Oma.:

    Xian wat een mooie Reisverslag, jullie hebben weer een fijne dag gehad
    en ook weer wat gekocht, de paraplu's zijn heel mooie dat is te zien aan de
    Foto's., de ijsjes zijn niet zo lekker als in Ijmuidn bij de itiliaan'
    We zien weer uit naar het volgende Reisverslag.

    Groetjes Opa en Oma.

  • 07 Augustus 2012 - 18:53

    Chrisje:

    Hoi Xian,

    Nou mijn vraag in het vorige verslag over de ijsjes zijn nu dus beantwoord. Er zijn dus ook vieze ijsjes in China. Ik had bij Mei Yi de foto van jou gezien met de paraplu op je hoofd. Staat je heel goed!
    jammer dat het allemaal dicht was. Nu mist papa zijn treinenmuseum :-(.
    Wat hebben die vaders toch, dat ze altijd naar een treinenmuseum willen? In Denemarken zijn wij ook naar een treinenmuseum geweest.

    Jullie slapen nu al lekker. Tot de volgende keer!
    Groetjes,
    Christina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Xian

Hallo ik ben Xian en ben 10 jaar oud. Ik zit in groep 6 en mijn sport is Korfbal. Mijn hobby's zijn: zwemmen, buiten spelen met mijn vrienden en af en toe een filmpje kijken.

Actief sinds 28 Mei 2012
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 8847

Voorgaande reizen:

20 Juli 2014 - 11 Augustus 2014

Terug naar China

23 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Terug naar Nanchang

Landen bezocht: