dinsdag - Reisverslag uit Nanchang, China van Xian Jong - WaarBenJij.nu dinsdag - Reisverslag uit Nanchang, China van Xian Jong - WaarBenJij.nu

dinsdag

Blijf op de hoogte en volg Xian

07 Augustus 2012 | China, Nanchang

Hallo allemaal vandaag zijn we weer naar de zijdemarkt geweest we gingen eerst meiyi all stars ruilen. Daarna gingen we kijken naar tassen voor meiyi ze had geen mooie tas gezien guimei kreeg eet stokjes en een 3D boekelegger en ik kreeg een lampjes tol en een soort zaklantaren. Mei yi kreeg een gucci portenmenee en ying een panda portemenee toen we weer trug gingen met de metro gingen we even rusten toen gingen we lopend naar een park we gingen even stoppen en keken in een winkeltje meiyi en guimei hebben nagelak gekocht. iK kreeg een touw stuuter bal die was heeeeel mooi toen we in het park waren gingen we even zitten er was eeen man die was gitaar aan het spelen ying en guimei en ik kregen een worst die was best wel lekker toen we trug liepen gingen we in de hier eten dat was wel lekker.

  • 07 Augustus 2012 - 18:19

    Tineke En Rian:

    wat kopen jullie elke keer leuke dingen!! we zijn gewoon jalours.

    Groetjes Tineke en Rian

  • 07 Augustus 2012 - 18:57

    Chrisje:

    Hoi Xian,

    Jullie hebben je vandag dus ook weer prima vermaakt. Wel goed op je stuiterbal letten, anders ben je hem straks nog kwijt. Het is toch wel chinese nagellak, die Gui Mei en Mei Yi hebben gekocht? En hoe gaat het met het gitaar spelen van Ying? Kan ze al naast die meneer in het park gaan zitten?
    Hier gaat alles goed. We zijn al weer aan het werk, maar vandaag hoefde ik niet te werken en ben ik verder gegaan met het opruimen van de rommel van de kamers van Sarah en Annick. Alles zit nu in dozen en moeten nog op de vliering worden gezet. dara pas je maar net in en ik heb daardoor wel 3x mijn hoofd gestoten.
    Tot de volgende keer!
    Groetjes, Chrisje (leuke bijnaam hoor!)

  • 07 Augustus 2012 - 19:58

    Marja En Sander:

    Hallo Xian,

    Wat krijgen jullie toch veel cadeautjes of moet je het allemaal van je zakgeld betalen?
    Hebben jullie al een extra koffer gekocht voor al deze leuke dingen.
    Leuk een stuiterbal echt iets voor jou Xian laat de andere dames maar hun nagels lakken hoor.
    Heeft mamma ook al iets leuks gekocht of is zij alleen maar aan het afdingen.
    Wij kijken weer uit naar je volgende berichtje super gaaf dat je zo trouw elke dag iets verteld.
    Groetjes van ons uit Holten.

  • 07 Augustus 2012 - 20:19

    Lia (fam. Kramer):

    Jullie kunnen maar geen genoeg krijgen van 't winkelen, hè? Maar ja, ze verkopen in China ook zoveel leuke hebbedingetjes voor weinig geld. Je zou eigenlijk gek zijn als je 't niet deed, toch?
    Zo te lezen was 't in 't Beihai park ook gezellig met dat gitaar spel en een lekker worstje erbij.

    Groetjes

  • 07 Augustus 2012 - 22:00

    Opa En Oma,:

    Xian jullie hebben weer een fijne dag gehad en veel gezien,
    en weer leuke dingen gekocht. De foto's zijn ook mooi, jullie hebben weer
    echt genoten. Wij zien weer uit naar het volgende Reisverslag.

    Noch even de volgende vraag, hoe laat komen jullie aan op Schiphol.

    Groetjes Opa en Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Xian

Hallo ik ben Xian en ben 10 jaar oud. Ik zit in groep 6 en mijn sport is Korfbal. Mijn hobby's zijn: zwemmen, buiten spelen met mijn vrienden en af en toe een filmpje kijken.

Actief sinds 28 Mei 2012
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 8896

Voorgaande reizen:

20 Juli 2014 - 11 Augustus 2014

Terug naar China

23 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Terug naar Nanchang

Landen bezocht: