donderdag - Reisverslag uit Nanchang, China van Xian Jong - WaarBenJij.nu donderdag - Reisverslag uit Nanchang, China van Xian Jong - WaarBenJij.nu

donderdag

Blijf op de hoogte en volg Xian

09 Augustus 2012 | China, Nanchang

Hallo allemaal vandaag zijn we naar een lama park geweest het waren geen lama dieren.Ying kocht wierook dat kon je aansteken voor de boedaas je kon er ook bij bidden we hadden alle wierook aangestoken het rook best wel lekker toen we weer naar huis gingen we rusten. Daarna zijn we naar de supermarkt geweest die was heeel groot we kochten papiere bekertjes en inpakpapier voor ying en twee boekjes en snicker en chips enkoekjes en kofie melk. Het was maar 100 yuan dat is maar 12 euro dus niet zoveel vond ik toen we weer weg gingen kochten we in een winkel een gitaar hoes voor ying ze had er al een maar dat was een hele dunnen hoes dus nu kochten we een dikkere. Toen liepen we weer naar huis en gingen we weeer rusten en toen gingen we lopend naar de mc donalds dat was we lekker.


P.S we komen half acht savonds aan

  • 09 Augustus 2012 - 16:47

    Chrisje:

    Hallo Xian,

    Het is daar zeker niet duur in de supermarkt. Als wij in Denemarken wat chips kochten, waren we meteen veel geld kwijt. Was het leuk in het lama park? Ik dacht meteen: als ze maar niet zijn onder gespuugd....maar er waren dus geen lama's.
    Gelukkig zijn jullie vandaag wel weer naar Mc Donalds geweest. Ging de Red Lantarn vervelen?

    Anick, Sarah en ik zijn er maandag om 19.30 uur! Ik ga morgen even met opa en oma afspreken en aan ze vertellen wanneer hun bus gaat.

    Groetjes,
    Chrisje

  • 09 Augustus 2012 - 17:58

    Lia (fam. Kramer):

    Hoi Xian,

    Leuk dat je vandaag naar de Lama tempel bent geweest. Jullie hebben nu al zo'n beetje heel Beijing gezien.
    Ik miste gisteren jouw reisverslag. Was je misschien niet lekker of had je gewoon een dagje geen zin om te typen?

    Groetjes

  • 09 Augustus 2012 - 19:18

    Opa En Oma.:

    Xian leuk dat jullei vandaag naar de Lama tempel bent geweest.
    Jullei hebben weer een fijne dag gehad en weer wat gekocht en veel gezien.
    We zien weer uit naar het volgede Reisverslag.

    Groetjes Opa en Oma.

  • 09 Augustus 2012 - 21:03

    Marja En Sander:

    Hallo Xian,

    Wat prachtig en indrukwekken de tempel het zal wel lekker geroken hebben naar wierook.
    Ik vind het ook altijd lekker ruiken in de kerk waar ik werk ruik je het ook vaak.
    Morgen gaan jullie naar de Chineze Muur veel plezier. Ik weet natuurlijk hoe en waar het is.
    Al die treden jullie zullen hierna wel erg moe zijn. Maar geniet er maar van hoor!
    Groetjes aan iedereen en een dikke kus van ons uit Holten.


  • 11 Augustus 2012 - 17:29

    Marja En Sander:

    Hallo Xian,

    De reis naar China is bijna voorbij hebben jullie alle koffers al ingepakt?
    Ik hoop dat alles in de koffers past want jullie hebben zoveel gekocht en gekregen.
    Maar dat zal vast wel lukken want mamma kan heel goed inpakken.
    Nog veel plezier de laatste dag en een goede reis terug naar huis.
    Groetjes aan allemaal en een dikke kus van ons uit Holten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Xian

Hallo ik ben Xian en ben 10 jaar oud. Ik zit in groep 6 en mijn sport is Korfbal. Mijn hobby's zijn: zwemmen, buiten spelen met mijn vrienden en af en toe een filmpje kijken.

Actief sinds 28 Mei 2012
Verslag gelezen: 571
Totaal aantal bezoekers 8900

Voorgaande reizen:

20 Juli 2014 - 11 Augustus 2014

Terug naar China

23 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Terug naar Nanchang

Landen bezocht: