reisschema - Reisverslag uit IJmuiden, Nederland van Xian Jong - WaarBenJij.nu reisschema - Reisverslag uit IJmuiden, Nederland van Xian Jong - WaarBenJij.nu

reisschema

Door: xian

Blijf op de hoogte en volg Xian

28 Mei 2012 | Nederland, IJmuiden

23 juli vertrek
24 juli aankomst Nanchang
26 juli bezoek kindertehuis
27 juli bezoek pleegouders
30 juli vertrek naar Beijing
13 augustus vlucht naar Nederland

  • 17 Juli 2012 - 22:16

    Lia (fam. Kramer):

    Hallo Xian,

    Bijna weer lekker naar China dus. Ik vond vandaag al wel 't reisverslag van Mei Yi, maar dat van jou niet. Gelukkig mailde je moeder dat ook jij een reisverslag gaat bijhouden en hoe ik dat kon vinden. Ik ben reuze benieuwd wat jullie tijdens deze reis weer allemaal gaan zien en meemaken en ik vind 't dan ook heel leuk dat ik jullie nu kan volgen.
    De groetjes (ook aan je ouders en zusjes) en een hele fijne tijd in China toegewenst! Doei!!!!!!!!!!

  • 19 Juli 2012 - 20:01

    Els Damen:

    Hoi Xian,
    We kijken erg naar je verslagen uit, en denken veel aan jullie.
    Een hele mooie reis naar het mooie China .

    Veel lieve groeten van Xingnan en ons Kus

    .

  • 22 Juli 2012 - 15:24

    Lieve Xian:

    Nog 1 nachtje slapen en dan gaat de reis beginnen (nou slapen ???) We hopen dat je veel gaat zien en mooie fotos'maakt die je uiteraard laat zien als we weer gaan gourmetten. Groetjes van Tineke en Rian uit Voerendaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Xian

Hallo ik ben Xian en ben 10 jaar oud. Ik zit in groep 6 en mijn sport is Korfbal. Mijn hobby's zijn: zwemmen, buiten spelen met mijn vrienden en af en toe een filmpje kijken.

Actief sinds 28 Mei 2012
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 8932

Voorgaande reizen:

20 Juli 2014 - 11 Augustus 2014

Terug naar China

23 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Terug naar Nanchang

Landen bezocht: