China - Reisverslag uit Nanchang, China van Xian Jong - WaarBenJij.nu China - Reisverslag uit Nanchang, China van Xian Jong - WaarBenJij.nu

China

Blijf op de hoogte en volg Xian

24 Juli 2012 | China, Nanchang

Hallo allemaal eindelijk zijn we klaar met vliegen ik vond het niet zo leuk ik werd heeel miselijk. Het eten was echt niet lekker ik heb niks gegeten. Ik vind vliegtuig voedsel nooit lekker. Toen we uit het vliegtuig kwamen was onze gids er al. Ze bracht ons met een busje naar het hotel. Toen we in nanchang waren was het heeel warm we hadden onze spullen in de kamer gelegt en gingen naar beneden om te eten . Ik had franze friet en een hamburger die heet de star hij was heeel groot ik had hem niet helemaal op .

  • 24 Juli 2012 - 17:59

    Christina:

    Hallo Xian,

    Gelukkig is alles goed gegaan met het vliegen en zijn jullie nu in China. Maar het eten in het vliegtuig was dus niet lekker. Gelukkig heb je nu frietjes en een hamburger op. Hadden ze daar wel een milkshake?? Stome he, dat ze die niet hadden op Schiphol. Annick en ik vonden het heel leuk om jullie uit te zwaaien. We hebben jullie vliegtuig niet zien vertrekken, want jullie gate lag te ver weg.
    We blijven jullie volgen.

    Groetjes van ons allemaal.

  • 24 Juli 2012 - 18:47

    Tineke En Rian:

    Als jij het niet lekker vind dan is het echt heeeeel vies geweest. Wat ons wel verbaast is dat je de frietjes en hamburger niet opkon. Zo kennen we je niet. Hopelijk is de rest van de vakantie het eten wel lekker. En natuurlijk ook de verjaardagstaart van mama.

    Dikke kus van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Xian

Hallo ik ben Xian en ben 10 jaar oud. Ik zit in groep 6 en mijn sport is Korfbal. Mijn hobby's zijn: zwemmen, buiten spelen met mijn vrienden en af en toe een filmpje kijken.

Actief sinds 28 Mei 2012
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 8933

Voorgaande reizen:

20 Juli 2014 - 11 Augustus 2014

Terug naar China

23 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Terug naar Nanchang

Landen bezocht: