avond - Reisverslag uit Nanchang, China van Xian Jong - WaarBenJij.nu avond - Reisverslag uit Nanchang, China van Xian Jong - WaarBenJij.nu

avond

Blijf op de hoogte en volg Xian

25 Juli 2012 | China, Nanchang

Hallo alemaal we zij weer gaan winkelen wij hebben allemaal iets gekocht behalve papa en mama. We hebben ook gezwomen dat was heel leuk.

  • 25 Juli 2012 - 19:49

    Tineke En Rian:

    Vette worst !!!!!

  • 25 Juli 2012 - 20:07

    Hoi Xian En Mei Yi,:

    Hema ook in je koffer hebt meegenomen wel super groot hoor.
    Wij hebben een klein probleempje met de weblog van Mei Yi kunnen hier niet op reageren maar wel alles
    lezen.
    Mei Yi wat een prachtige schoenen heb je alweer gekocht.
    Morgen een gezellige dag met mamma haar 50e verjaardag.
    Groetjes aan iedereen en veel plezier.

    Marja en Sander

  • 26 Juli 2012 - 09:14

    Myrthe Leguit:

    hoi Xian

    ik ben bij opa en oma de jong we hebben je reisverslagen ge lezen want het zijn er 2 de foto die je liet zien is dat soms het hotel.
    Wij zien uit naar de volgende verslagen.

    groetjes opa,oma,lars en myrthe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Xian

Hallo ik ben Xian en ben 10 jaar oud. Ik zit in groep 6 en mijn sport is Korfbal. Mijn hobby's zijn: zwemmen, buiten spelen met mijn vrienden en af en toe een filmpje kijken.

Actief sinds 28 Mei 2012
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 8934

Voorgaande reizen:

20 Juli 2014 - 11 Augustus 2014

Terug naar China

23 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Terug naar Nanchang

Landen bezocht: