dierentuin - Reisverslag uit Nanchang, China van Xian Jong - WaarBenJij.nu dierentuin - Reisverslag uit Nanchang, China van Xian Jong - WaarBenJij.nu

dierentuin

Blijf op de hoogte en volg Xian

03 Augustus 2012 | China, Nanchang

Hallo allemaal vandaag zijn we naar de dierentuin geweest. We gingen er met de metro heen dat was heeeel leuk. Toen we er waren gingen we de tickets kopen toen we binnen waren gingen we meteen naar de panda ''s daar moest je ook eeen kaartje voor kopen. We hadden maar twee panda '"s gezien toen we er uit gingen we naar de olifanten. Dat was heeeel gaaf vond ik er was een olifant allen in zijn hok en er was ook een grote olifant met een kleine olfant dat was heeeel schattig. We waren ook bij de leeuwen geweest en ook de tijgers die lagggen alleen maar te liggen daarna gingen we naar een soort stan beeld die was heel mooi. Het was een haai daarna gingen we naar een winkeltje Meiyi nam een ijsje en ik nam fanta dat was heeeel lekker. We zijn daarna naar de zebra "s geweest die kon je aaien daarna gingen we naar de giraffen die kon je eten geven allen mei yi en ik mochten er niet meer in want het was te vol dachten wij. Daarna gingen we drinken kopen en liepen weer trug naar get begin daar gingen we eigenlijk popcorn halen en een suikerspin allen de suiker spinnen waren op. Guimei en Ying namen popcorn en ik nam weer een worst de was weer super lekker. Toen kocht ik een opblazen giraf en Guimei een opblaze panda daarna gingen we weer naar de metro en gingen we weer trug naar het huisje. We gingende verkeerde kant op maar we hebben het weer gevonden daarna liepen we meteen naar de supermarkt we hadden daar gekocht noodles vierkante pakjes yogert en een soort drankje voor Ying. Toen we in ons huisje waren gingen we even rusten papa en mama gingen even de straat uit om te kijken of er dichter bij een mc donalds was. Toen ze trug kwamen kregen we een cup a soep dat was ook heeel lekker daarna gingen we in de redlaten eten dat was ook heeel lekker toen we klaar waren gingen we kaarten dat was leuk Mei yi had gewonnen met 39 punten ik was tweede met 97 punten en mama was derde met 149 puntenen guimei was vierde me 165 punten en papa was vijfde met 200 punten. De dag was super leuk.

  • 03 Augustus 2012 - 17:18

    Lia (fam. Kramer):

    Hoi Xian,

    Goh, ik had best met jullie mee gewild vandaag, want ik ben ook gek op dieren. Jammer dat 't voeren van de giraffen niet doorging, maar jullie mochten lekker wel de zebra's aaien! Mooi weer is wel fijn, maar als 't te heet wordt gaan de meeste dieren slapen of zich verstoppen in de schaduw. Toch hebben jullie zo te lezen nog genoeg dieren gezien. Die grote en kleine olifant zagen er ook schattig uit. Nou, ik ben weer reuze benieuwd naar de dag van morgen. Toedeloe!

  • 03 Augustus 2012 - 19:21

    Opa En Oma:

    Xian wat is je reisverslag mooie, wat hebben jullie weer veel gezien en lekker
    gegeten en gesnoept. De Foto"s zijn ook mooi we ziein met genoegen weer uit,
    naar het volgende Reisverslag.

    Groetjes Opa en Oma.

  • 04 Augustus 2012 - 10:54

    Christina:

    Hoi Xian,

    Als ik dit zo lees, had ik wel mee willen gaan met jullie. Het klink allemaal zo gezellig. Leuk dat jullie panda's hebben gezien en natuurlijk ook andere dieren. Je wordt wel verwend hoor met ijsjes, suikerspinnen (oh nee, die waren er niet), popcorn en worst. Maar daar is het vakantie voor, toch?
    Nog veel plezier!
    Groetjes,
    Christina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Xian

Hallo ik ben Xian en ben 10 jaar oud. Ik zit in groep 6 en mijn sport is Korfbal. Mijn hobby's zijn: zwemmen, buiten spelen met mijn vrienden en af en toe een filmpje kijken.

Actief sinds 28 Mei 2012
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 8936

Voorgaande reizen:

20 Juli 2014 - 11 Augustus 2014

Terug naar China

23 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Terug naar Nanchang

Landen bezocht: