doderdag - Reisverslag uit Nanchang, China van Xian Jong - WaarBenJij.nu doderdag - Reisverslag uit Nanchang, China van Xian Jong - WaarBenJij.nu

doderdag

Blijf op de hoogte en volg Xian

26 Juli 2012 | China, Nanchang

Hallo allemaal vandaag zijn we naar het kinder te huis geweest van mij. we hebben veel gezien we zijn eerst bij de peutertjes geweest die waren aan het zingen. Toen gingen we naar kleinere kinderen er was een jongetje die was heeeel schatig mama die hielt hem vast. Toen waren we naar de baby ''s geweest die waren ook heeel schattig. We hebben met die mensen gegeten in een restaraunt toen gingen we naar mijn vind plek waar ik gevonden was. daarna gingen we weer trug naar het hotel. We hebben de roemsurfer gebeld en we gaan eten zometeen. Daarna gaan we nog zwemmen. Mijn moeder vond het heel leuk dat ze haar verjaardag in het kinder te huis mog vieren

  • 26 Juli 2012 - 13:42

    Hallo Fam. De Jong:

    Hallo Xian, wat spannend he?, is de roemsurfer al geweest?, en wat hebben jullie gegeten?, wil je mama feliciteren van Lia, Zoey, Yalin en Henk? en geniet maar lekker van deze prachtige reis.

  • 26 Juli 2012 - 16:39

    Christina:

    Hallo Xian,
    Zo te horen was het wel leuk bij het kindertehuis. Gefeliciteerd met mama. En je hebt vast wel weer lekker gezwommen.
    Groetjes,Christina

  • 26 Juli 2012 - 19:08

    Hallo Van Tante Marja:

    Lieve Xian,

    Gefeliciteerd met mamma wat fijn dat je in het kindertehuis bent geweest en alles mocht zien.
    Wel een hele klus om weer naar een andere kamer verhuizen al die zware koffers.
    Is het bij jullie ook zo warm? Heeft mamma nog leuke kado"'s gekregen?
    Veel plezier en tot het volgende berichtje.
    Dikke kus van ons uit de Velserbroek.

  • 26 Juli 2012 - 20:50

    Els Damen:

    Hoi Xian, en Fam.

    Gefeliciteerd met Mama saartje toch,

    het was vast heel speciaal in jouw tehuis, zo het zo graag zien en heb je al wat fotp s.

    Groetjes van ons zessen.

  • 26 Juli 2012 - 22:28

    Lia (fam. Kramer):

    Hoi Xian,

    Dit was wel een hele bijzondere dag vandaag voor jou .... je mama jarig en dan ook nog eens een bezoek aan jouw kindertehuis. Leuk voor je mama dat ze zo'n lekkere taart kreeg, maar zonde dat jullie de helft moesten weggooien, die had ik wel gelust. Maar ja, die kan je natuurlijk niet zolang bewaren, jammer! Die badmutsen staan jullie vast enig. Kan je daar niet een foto van maken en plaatsen, dan kan ik effe lachen, ha, ha, ha!!!
    Nou, nog veel plezier vandaag en ik ben benieuwd naar je volgende verslagjes. Groetjes aan allemaal.

  • 29 Juli 2012 - 17:54

    Anke En De Rest Van De Fam.:

    Hoi Xian,

    Wat leuk dat jij ook een reisverslag bij houd,dan kunnen wij er twee lezen en dus dubbel genieten van jullie verhalen.
    Wat een hoop dingen hebben jullie al gedaan en wat fijn om te lezen over de ontmoeting met jou pleegouders en hun familie en het bezoeken van het kindertehuis waar jij hebt gewoond.
    Mindel vindt het leuk om de verhalen te horen en de foto's te bekijken en wil ook wel naar China toe,maar pas als ze groot is zegt ze.
    Heel veel plezier en de groetjes aan je papa,mama en zussen.

    Groetjes,Rob,Anke,Mindel en Meike.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Xian

Hallo ik ben Xian en ben 10 jaar oud. Ik zit in groep 6 en mijn sport is Korfbal. Mijn hobby's zijn: zwemmen, buiten spelen met mijn vrienden en af en toe een filmpje kijken.

Actief sinds 28 Mei 2012
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 8907

Voorgaande reizen:

20 Juli 2014 - 11 Augustus 2014

Terug naar China

23 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Terug naar Nanchang

Landen bezocht: