weer op reis - Reisverslag uit Nanchang, China van Xian Jong - WaarBenJij.nu weer op reis - Reisverslag uit Nanchang, China van Xian Jong - WaarBenJij.nu

weer op reis

Blijf op de hoogte en volg Xian

31 Juli 2012 | China, Nanchang

Hallo allemaal maandag gingen we met de trein naar beijing het was een lange reis vond ik. De bus chafeur ging steeds naar de verkeerde plek maar uit ijndelijk waren we goed aangekomen. Daarna hadden we broodjes gegeten met ei en sjam. Dat was best wel lekker we hebben nog niets gedaan. We gingen een beetje uitrusten daarna gingen we avond eten en hadden we besteld spaghetti patat en een pizza dat was ook lekker.

• 31 Juli 2012 - 18:07

Marja En Sander:

Hoi Xian,

Wat een lange rit zeg de treinreis wel vermoeidend zeker, maar jullie hebben weer lekker
    gegeten.En nu weer op een andere plek.Ik hoop dat het weer wat beter gaat worden.
    Hopelijk ga je ook hier weer leuke dingen doen met z'n allen.
    Dikke kus van ons uit Holten waar wij lekker op vakantie zijn.
    Liefs Marja en Sander en natuurlijk een poot van BOOMER

• 31 Juli 2012 - 18:09

Lia (fam. Kramer):

Hoi Xian,

Gelukkig zijn jullie weer veilig op de plaats van bestemming aangekomen en hebben jullie zelfs weer lekker Europees kunnen eten. Ik ben benieuwd wat jullie allemaal in Beijing gaan doen. Groetjes.

• 31 Juli 2012 - 19:12

Tineke En Rian:

Jullie hebben twaalf uur in de trein gezeten. Hopelijk hebben jullie ook veel gezien van het Chinese landschap. Jullie eten alleen patat, pizza, KFC, MC Donalds. Waar blijft de chinese spinazie ????

Hebben jullie ook mooie koi vissen gezien. Als jullie ze zien moeten jullie maar aan papa vragen of hij er een paar mooie foto's voor ons van maakt.

Hopelijk wordt het weer snel wat beter en warmer en gaan jullie leuke dingen doen in Beijing.

Groetjes Tineke en Rian

• 31 Juli 2012 - 19:50

Anke En De Rest Van De Fam.:

Hoi Xian,

Poeheee wat een treinreis hebben jullie achter de rug,je zult het wel zat zijn denk ik? Maar jullie hebben op deze manier al wel veel van China kunnen zien het mooie geboorteland van jou en je zussen en van mijn dochter.
    Nu zijn jullie weer in Beijing en kunnen jullie weer heel veel dingen gaan bekijken en natuurlijk lekker shoppen.
    Gaan jullie ook nog naar de dierentuin? Willen jullie dan een paar foto's maken van de pandaberen voor Mindel? Zij is namelijk gek van pandaberen.
    Heel veel plezier nog en doe je papa en mama en je zussen de groetjes van ons.

Groetjes,Rob,Anke,Mindel en Meike.

• 01 Augustus 2012 - 17:28

1 Augustes:

liefe Xian we hebben je reisverslag gelezen. het was zeker wel een mooije reis met de trein,
    onder de reis veel gezien. Nu zijn jullie weer in Beijng we hopen dat jullie de komende,
    dagen mogen genieten van de dingen die jullie gaan bekijken,
    we zien uit naar de nieuwe Reisverslagen.

Groetjes Opa en Oma.

• 02 Augustus 2012 - 20:35

Anja & Leendert:

Veel plezier nog verder! Groeten uit een regenachtig Zaltbommel.