zaterdag - Reisverslag uit Nanchang, China van Xian Jong - WaarBenJij.nu zaterdag - Reisverslag uit Nanchang, China van Xian Jong - WaarBenJij.nu

zaterdag

Blijf op de hoogte en volg Xian

04 Augustus 2012 | China, Nanchang

Hallo allemaal vandaag zijn we naar de zeidemarkt geweest dat was heeeel groot Mei yi had een mooie tas gekocht en ik had all stars gekregen en mei yi ook en guimei ook ze waren best wel goed koop. Toen we uit de zeide markt kwamen gingen we naar de mc donalds daarna gingen we naar huis toen we tuis waren gingen we rusten daarna gingen we eten. Dat was ook heeeeel lekker daarna gingen we kaarten met de chineese kaarten die hadden we ook op zeidemarkt gekocht het was een leuke dag. Morgen gaan we naar de olympis stadion ik verheug me er nu al op .

  • 04 Augustus 2012 - 16:50

    Tineke En Rian:

    Leuk dat jullie weer gewinkeld hebben en wat gekocht. Wij gaan vanavond lekker gourmetten in de tuin met Marjolein, Christiaan en Kim. is ook leuk. Maar we zijn wel jalours op jullie omdat jullie vaak naar de Mc Dionalds gaan.

    Groetjes Tienke en Rian

  • 04 Augustus 2012 - 17:13

    Christina:

    Hoi Xian,

    Zo, dus jij hebt ook nieuwe allstars gekregen? Welke kleur heb jij? Heeft je moeder zeker ook met afdingen geregeld?
    En alweer naar de Mc Donalds geweest? Nou, dat herken ik wel van ons als we in het buitenland zijn.
    Leuk, dat jullie naar het Olympisch stadion gaan. daar zag ik laatst nog een stuk over op de televisie. dat is vast wel bijzonder. Veel plezier!

    Groetjes,
    Christina

  • 04 Augustus 2012 - 18:04

    Lia (fam Kramer):

    Hallo Xian,

    Zo, jullie zijn weer lekker verwend vandaag op de Zijdemarkt door die oudjes van jullie. Jullie boffen maar!
    Gelukkig dat er MacDonalds in China zitten, anders hadden jullie vast een groot probleem. Maar 't eten in jullie eigen hostel smaakt geloof ik ook wel lekker, hè? Leuk dat jullie morgen naar 't Olympisch stadion gaan, ik ben benieuwd. Wist je al dat ze dat stadion ook 't Vogelnest noemen? Je zult morgen wel zien waarom.
    De groetjes aan iedereen, doei!

  • 04 Augustus 2012 - 21:00

    Marja En Sander:

    Hoi Xian,

    Wij hebben weer genoten van je berichtje uit China.
    Ik ben ook op de zijdenmarkt geweest met Pappa toen wij Gui Mei hebben opgehaald.
    Ik heb toen nog een mooie shwal van Pappa gekregen.Jullie eten wel veel Mac Donalds hoor maar ja
    jullie hebben lekker vakantie en dan mag bijna alles toch!
    Morgen veel plezier in het stadion.Ik ben benieuwd hoe het daar is.
    Groetjes van ons uit Holten en tot de volgende keer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Xian

Hallo ik ben Xian en ben 10 jaar oud. Ik zit in groep 6 en mijn sport is Korfbal. Mijn hobby's zijn: zwemmen, buiten spelen met mijn vrienden en af en toe een filmpje kijken.

Actief sinds 28 Mei 2012
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 8908

Voorgaande reizen:

20 Juli 2014 - 11 Augustus 2014

Terug naar China

23 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Terug naar Nanchang

Landen bezocht: