Aankomst Jinjiang - Reisverslag uit Jinjiang, China van Xian Jong - WaarBenJij.nu Aankomst Jinjiang - Reisverslag uit Jinjiang, China van Xian Jong - WaarBenJij.nu

Aankomst Jinjiang

Door: Xian

Blijf op de hoogte en volg Xian

21 Juli 2014 | China, Jinjiang

Hallo allemaal,we zijn vandaag aangekomen. Het was een lange vlucht. We hebben onze gids vandaag ontmoet die heeft ons met een busje naar het hotel gebracht (aile holiday hotel). We hebben in de middag lekker uitgerust en we zijn heel ff naar de winkels geweest om boodschappen te doen. 'S avonds hebben we lang een hele raare markt gelopen ze verkochten eten bijv krab. Daarna heb ik een ballon gekregen :). We wilden ook nog zwwemmen maar dat ging niet door :( omdat, we er heel veel geld voor moesten betalen. Nu zijn we aan het chillen en we aan zo slapen. Tot morgen XD.

Verslag uit: China, Jinjiang

Xian

Hallo ik ben Xian en ben 10 jaar oud. Ik zit in groep 6 en mijn sport is Korfbal. Mijn hobby's zijn: zwemmen, buiten spelen met mijn vrienden en af en toe een filmpje kijken.

Actief sinds 28 Mei 2012