opstap - Reisverslag uit Nanchang, China van Xian Jong - WaarBenJij.nu opstap - Reisverslag uit Nanchang, China van Xian Jong - WaarBenJij.nu

opstap

Blijf op de hoogte en volg Xian

25 Juli 2012 | China, Nanchang

Hallo allemaal het ochtend eten was heel lekker. We hebben vandaag gedaan gewinkeld in het centrum we hebben niks gekocht we zijn wel naar de super markt geweest daar hebben we drinken gekocht. Daarna gingen we zwemmen we hadden een prive zwembad we moesten wel een hoofd kapje om dat stond ons allemaal niet vond ik. Vanavond gaan we weer zwemmen. Het wordt weer super leuk denk ik . Misschien tot vanavond.

• 25 Juli 2012 - 13:39

Christina:

Hoi Xian,

Lekker, dat jullie een prive zwembad hebben. dat wil ik ook wel. Ik heb Annick vanmorgen geholpen met kranten rond brengen, maar het was wel erg warm. Dan is even zwemmen wel heel lekker.
    Zo te horen vermaken jullie je wel daar. En als iedereen zo'n badmuts op heeft, lopen jullie allemaal een beetje voor gek. Dan valt het niet zo op :-)